Спір / Оскарження дій та бездіяльності посадових осіб
Спором / Оскарженням дій та бездіяльності посадових осіб є служба податкового консультанта юридичної фірми AGTL Kharkiv, Kyiv, Odessa.Якщо права і свободи громадянина (організації) були порушені в ході дій або бездіяльності органів державної влади або посадових осіб, закон передбачає можливість подати позов до суду. Позов може бути поданий за місцем проживання потерпілого або організації або посадової особи, дії якої підлягають апеляції.
Наші переваги
Фахівці юридичної фірми AGTL неодноразово вели справи щодо визнання дій посадової особи протиправними та виграли їх;
Ви отримаєте прогнозований результат;
Вся наша робота заснована на принципах конфіденційності: ми знаємо, як зберігати таємниці;
У нашій компанії працюють юристи, що спеціалізуються на різних галузях права, тому ми можемо запропонувати Вам широкий спектр послуг;
Ми залучаємо сторонніх фахівців з суміжних областей.
Судовий виклик діям посадових осіб та державних органів. Порядок визнання дій виконавців-виконавців протиправними та оскарження бездіяльності органів місцевого самоврядування.
Юридична фірма пропонує послугу оскаржити дії та бездіяльність посадових осіб, оскаржити дії державних органів та посадових осіб в адміністративному суді. Наші фахівці мають великий досвід роботи в галузі адміністративного права і готові запропонувати Вам якісну правову допомогу.
Наші послуги
- Аналіз ситуації клієнта та оцінка перспектив справи;
- Збір документів для відання справи до суду;
- Оскарження дій посадових осіб та державних органів в адміністративному суді;
- Подання скарг, клопотань, претензій та інших документів;
- У разі необхідності оскаржте рішення суду у вищих судах.
Визнання дій посадової особи протиправними може здійснюватися ще двома способами, крім судового розгляду. Це звернення до вищого органу влади, а також скарга до контролюючого або дозвільного органу. Для захисту ваших прав рекомендуємо використовувати всі три варіанти при оскарженні дій і бездіяльності чиновників.
Як оскаржити рішення, дії (бездіяльність) державного органу та його посадових осіб
Дії та бездіяльність державного органу або його працівника (державного службовця) можуть бути оскаржені особою, яка вважає, що її права були порушені.
Стаття 40 Конституції України передбачає право надсилати індивідуальні або колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення та дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Відповідно до статті 55 Конституції кожному гарантується право на оскарження судових рішень, дій або бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і посадових осіб.
Відповідно до статті 23 Закону про центральні органи виконавчої влади України накази центральної виконавчої влади або їх окремі положення можуть бути оскаржені фізичними та юридичними особами до адміністративного суду відповідно до закону.
Громадянин може подати скаргу на рішення, дію або бездіяльність виконавчої гілки влади або місцевого самоврядування в порядку підпорядкування вищому органу влади або через уповноважену ним особу. Скарги на неповнолітніх та недієздатних осіб подані їх законними представниками.
Статтею 17 Закону про звернення громадян передбачено, що скарга на рішення, яке оскаржується, може бути подана до органу високого рівня або посадової особи протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з моменту інформування громадянина про прийняття рішення. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.
Термін, пропущений з вагомих причин, може бути відновлений органом або офіційним розглядом скарги.
Рішення вищого державного органу, який розглядав скаргу, справу про незгоду з ним громадянин може бути оскаржене до суду у передбачені законодавством України терміни.
Оскарження рішень, дій або бездіяльності органів державної влади та місцевого самоврядування до суду має певні особливості, пов’язані з характером порушеного права. Такі позови підпадають під суди загальної юрисдикції або адміністративні суди, юрисдикція яких відрізняється. Швидкість, з якою права та інтереси зацікавленої особи повинні бути відновлені, залежить від правильності типу судового органу, який слід шукати для захисту.
Відповідно до статті 19 Кодексу адміністративного судочинство України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв’язку із здійсненням суб’єктом владних владних владних обов’язків адміністрації, а також у зв’язку з публічним формуванням суб’єкта владних обов’язків шляхом проведення виборів або референдуму.Оскарження дій та бездіяльності чиновників.
Юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема:
1) спори між фізичними або юридичними особами з суб’єктом владних осіб щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів або актів індивідуальних дій), дій або бездіяльності;
2) спори щодо допуску громадян на державну службу, її проходження, звільнення з державної служби;
3) спори між суб’єктами владних повноважень щодо реалізації своєї компетенції у сфері управління державою, у тому числі делегованих повноважень;
4) спори, що виникають з приводу укладення, виконання, розірвання, анулювання або визнання недійсними адміністративних договорів;
5) спори щодо поводження з суб’єктом владних обов’яків у випадках, встановлених Конституцією та законами України;
6) Спори щодо правовідносин, пов’язаних з виборчим процесом або процесом референдуму
7) спори між фізичними або юридичними особами зі стюардом публічної інформації щодо оскарження його рішень, дій або бездіяльності з точки зору доступу до публічної інформації.
У частині 2 статті 18 КАС України зазначено, що адміністративні справи підлягають Окружним адміністративним судам:
1) одна зі сторін, в якій орган державної влади, інший державний орган, орган автономної республіки Крим, обласна рада, Київська, Севастопольська міська рада, їх посадова або службова особи, крім випадків, передбачених цим Кодексом, і на додаток до випадків їх рішень, дій або бездіяльності у справах про адміністративні правопорушення і справи, на які поширюються місцеві загальні суди як адміністративні суди;
2) про застосування у випадках, передбачених законом, відповідь на державний нагляд (контроль), дозвільну систему у сфері бізнесу, якщо вони можуть бути застосовані виключно за рішенням суду;
3) підтвердити обґрунтованість прийняття суб’єктами господарювання рішення при здійсненні державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
У разі невизначеності КАС України матеріальної підсудності адміністративної справи така справа розглядається місцевим адміністративним судом за вибором позивача.
Деякі суперечки, пов’язані зі оскарженням неправомірних дій, дій або бездіяльності з боку органів влади, розглядаються судами загальної юрисдикції. Відповідно до статті 15 Українського ДЕЦ суди загальної юрисдикції розглядають цивільне судочинство для захисту порушених, невизнаних або оскаржуваних цивільних прав, свобод або інтересів, що виникають у зв’язку з цивільними, житловими, земельними, сімейними, трудовими відносинами та іншими правовідносинами, за винятком випадків, коли такі справи розглядаються за правилами іншого суду.
Тому рішення дії або бездіяльності органів влади, що порушують цивільні, житлові, земельні, сімейні, трудові права особи, може бути оскаржене в судах загальної юрисдикції в цивільному судочинстві.
Таким чином, у разі звернення до суду для оскарження неналежного рішення, дії або бездіяльності органу необхідно правильно визначити характер спору та судового органу, якому підпорядковується спір.
Ми проконсультує вас, допоможемо організувати бізнес, вибрати податкову систему, а при необхідності – супроводжувати процес організації вашого бізнесу з юридичних, бухгалтерських, податкових, а також фінансових питань. І повірте, ваші гроші неодмінно повернуться до вас.
Підпишіться на (@AGTLua) наш канал Telegram T.me / AGTLua
Виклику! +38 (050) 676-34-45, +38 (098) 028-08-51.