Послуги захисту прав споживачів – покупці в Харкові, Київі, Одесі
Захист прав споживачів у Харкові, Київі, Одесі (також споживацтво) – це комплекс заходів, що впроваджуються державою та громадськими рухами, спрямованих на регулювання відносин, що виникають між споживачем (фізичною особою, яка придмує товар або послугу для особистих, сімейних, побутових та інших потреб, не пов’язаних з діяльністю) та суб’єктом ділової діяльності – виробником, виконавцем, продавцем і включає: встановлення конкретних прав споживачів; Форми можливих порушень прав та механізм їх захисту; відповідальність за порушення прав споживачів.
Споживачами (покупцями) є фізичні особи, які придбали товари, послуги, для своїх неекономічної потреби. Також, коли фізичні особи укладають кредитні договори з банками, левова частка договорів підпадає під споживчі кредити.
Законодавець надав споживачам особливий статус, права та гарантії.
В такому ж випадку, якщо вам потрібна допомога адвоката або адвоката у цивільних справах Харкова, юридична фірма надасть їм правову допомогу при найменшому порушенні прав споживачів, закріпленому в Законі про захист прав споживачів України.
Наші послуги захисту прав споживачів у Харкові, Київі, Одесі:
- ведення переговорів з підприємством, організацією, установою, виробником або продавцем товарів, продуктів, послуг, банком або банківською установою, висячі вимоги про ремонт, усунення недоліків, заміну товару, повернення грошей.
- Інспекція захисту прав споживачів.
- збирається до суду.
Відповідно до чинного законодавства України, на підставі скарг, що надходить від споживачів, державні органи захисту прав споживачів проводять позапланову перевірку діяльності суб’єктів господарювання.
Вимоги до скарг споживача (покупця):
Така скарга подається в письмовій формі.
Повинні містити обов’язкові реквізити про заявника.
А також дані про продукт, послугу.
До цієї заяви додається копія розрахункового документа та гарантійний документ.
Контакти органів захисту прав споживачів:
Інспекція захисту прав споживачів у Харківській області
(раніше Головне Харківське обласне управління захисту прав споживачів)
Контакти:
61022, Харків, вул.Сумська, 45
Органів.: (057) 700-39-65
Контактний факс: (057) 700-39-68
Громадська приймальня (057) 700-39-67
E-mail: zps@aviti.net
Інспекція захисту прав споживачів у Київській області (раніше Київське міське управління захисту прав споживачів)
04070 Київ, вул.Сагайдачного, 29-А
E-mail: kievcity_@ukr.net
Контактний факс: (044) 417-21-01, 463-70-32
Nb
Закон про захист прав споживачів (Закон) є частиною законодавства, покликаного регулювати відносини між покупцем (споживачем) і продавцем (виробником). Стаття 1 Закону окреслює основні визначення понять, що використовуються в цьому законодавстві. Також, крім Закону України «Про захист прав споживачів» при застосуванні, наприклад, до магазину, де придбано товар, слід керуватися Цивільним кодексом України, а також постановою Кабінету Міністрів «Про затвердження окремих положень Закону «Про захист прав споживачів України».
Купівля пункту неякісного: що робити?
Основною проблемою, з якою стикаються покупці, є неналежна якість товару. Стаття 7 Закону встановлює гарантійні зобов’язання. Таким чином, виробник гарантує, що продукція, включаючи її компоненти, працює належним чином. Якщо гарантійного терміну або терміну придатності товару немає, покупець може внести вимоги про гарантійний ремонт протягом 2 років, а об’єкт будівництва протягом 10 років з дня передачі споживачеві. При обміні товару гарантійний термін розраховується заново.
Стаття 8 Закону передбачає права споживачів у разі неналежної якісної покупки. Так, Закон передбачає право покупця на пропорційне зниження ціни, вільне усунення недоліків товару в розумні терміни, або відшкодування вартості виправлення недоліків товару.
Якщо подати заявку на недолік, то слід розуміти, що поняття «розумний час» дуже розпливчасте. Отже, для різних видів товарів такий період може бути різним. Тому необхідно попросити продавця або виробника уточнити, в який чітко визначений термін недолік буде усунений. Також слід знати, що гарантійний термін продовжується на період, поки товар знаходиться в ремонті.
Також Закон передбачає право покупця розірвати договір і повернути покупцеві сплачену суму, або замінити товар на такий же або аналогічний, якщо є істотні недоліки. Поняття «істотний недолік» є визначальним поняттям у цій статті. Це недолік, який проявив себе після гарантійного ремонту. Тільки після гарантійного ремонту і повторного виявлення такого ж дефіциту покупець може вимагати замінити товар або повернути гроші. Це право діє протягом терміну дії гарантійного терміну, а не лише протягом 14 днів.
Також закон передбачає право покупця написати заяву з метою отримання аналогічного товару для використання з обмінного фонду магазину на час гарантійного ремонту.
Як повернути потрібний якісний продукт?
Закон також передбачає право покупця повернути товар належної якості, який не відписав його форму, колір та інші індивідуальні характеристики протягом 14 днів з дня, наступного за покупкою. Але є умова, що такі товари не повинні бути у використанні і повинні зберігати свій зовнішній вигляд продукту. Однак не всі предмети повертаються. Так, Кабінет Міністрів України затвердив перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню. Наприклад, дитячі іграшки, бритвені пристрої, медикаменти. З повним переліком товарів можна прочитати на сайті Верховної Ради України.
Підпишіться на (@AGTLua) наш канал Telegram T.me / AGTLua