Реєстрація ФОП у Харкові
Реєстрація ФОП є частиною юридичного супровіду при реєстрації бізнесу від юридичної фірми AGTL Kharkiv. Ця процедура досить проста і багато підприємців проводять її самі. Однак перед початком бізнесу рекомендуємо проконсультуватися з юристом щодо переваг і ризиків такої форми ведення бізнесу. ФОП підходить не для всіх видів бізнесу, і краще знати про обмеження заздалегідь. Організація Пі, ПП, ФОП, ФОП або СОД-ФФЛ?Як правильно оформити ФОП? Звертаємо вашу увагу, що абревіатурами надзвичайного стану (ФОП), ФОП (фізична особа-підприємець), СОД-ФЛ (суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа) є різні імена фізичних осіб, які займаються підприємницькою діяльністю, які використовуються в різний час. На сьогоднішній день дійсне лише ім’я FLP. «Відкрита ФОП» означає стати зареєстрованим фізичною осіб-підприємцем та отримати можливість вести самостійну підприємницьку діяльність.
Підприємницька діяльність – це діяльність, спрямована на систематичний прибуток від реалізації товарів, послуг, роботи або використання майна, що здійснюється на власний ризик.
Підприємницька діяльність регулюється нормами Цивільного та Податкового кодексів України. Реєстрація ФОП в Харкові – підприємця (ФОП, СПД, ПП), швидше і простіше зареєструвати юридичну особу. Для початку бізнес-діяльності, спрямованої на отримання доходу, зареєстрований ФОП є оптимальною формою суб’єкта господарювання для ведення бізнесу. Оподаткування при реєстрації FLP більш лояльне, можна сплатити єдиний податок (щомісячна фіксована ставка: 10% від МЗП (для 1 групи, 20% МЗп для 2 груп) або відсотки за доходами (5% від доходу для 3 груп – є ліміти на максимальний річний оборот до 5 млн грн). Також максимально спрощується звітність фізичних осіб-підприємців, яка подається раз на рік (для першої та другої групи єдиного податку) та щоквартально для 3-ї групи спрощеної податкової системи на єдиний податок (спрощена податкова система).
Наші переваги
Професійні консультації від юриста щодо старту Вашого бізнесу, які усунуть необхідність численних змін на початку діяльності;
Зручність і економія часу на всіх етапах:
- Ми можемо домовитися, щоб нотаріус пішов до вашого офісу,
- Менеджер банку приїде у зручний для Вас час для відкриття рахунку,
- Ми можемо отримати документи для вас за дорученням.
Широкий спектр додаткових послуг: великий вибір банків-партнерів, допомога з пошуком юридичної адреси, бухгалтерський облік.
І:
- Створення якомога швидше
- Повний сервіс – “реєстрація ТОВ TIME“
- Доступна вартість
- Детальні консультації
- Немає черг і трудомістких
- Обліку
- Юридичний супровід
- Податкове планування
Послуги з реєстрації ФОП
- Консультації щодо створення та реєстрації ФОП;
- Розробка комплектів документів для реєстрації ФОП;
- Реєстрація ФОП в ГФС;
- Призначення кодів FLP;
- Виготовлення відбитка ФОП;
- Відкриття банківського рахунку;
- Запевнень нотаріуса в копіях реєстраційних документів.
Реєстрація ФОП – які документи потрібні?
- Копія сертифіката посвідчення особи
- копія паспорта засновника (учасника).
- копія паспорта
- Адреса реєстрації з індексом
- Контактний телефон
- Заплановані заходи
- З друком або без нього
Що потрібно зробити для реєстрації ФОП?
- Консультації з питань реєстрації підприємця.
- Наші фахівці підбирать необхідну форму оподаткування, діяльність та консультуватиме зі звітності. Зважаючи на багаторічний досвід роботи в реєстраційній діяльності, юристи компанії пояснють всі практичні аспекти, з які ви стикаєтеся в бізнес-індустрії, яка вам потрібна;
- Підписання довіреності у нотаріуса.
- Залежно від пакету, який ви виберете, для того, щоб ми почали працювати, необхідно оформити нотаріусу довіреність.
- Підготуйте необхідні папери для реєстрації підприємця.
- Як тільки проксі-сервер буде виданий, ми починаємо готувати повний комплект документів для реєстрації. Перелік документів включає заяву про реєстрацію, рекордну книгу доходів, запит на вилучення з реєстру платників єдиного податку, заяву про застосування спрощеної податкової системи та підготовку до них необхідних заяв;
- Реєстрація ФОП .
Який найкращий спосіб зареєструвати ФОП?
Ви можете використовувати старий перевірений метод для реєстрації, звернувшись до державного реєстратора. Або зробити це можна через інтернет – за допомогою онлайн-сервісів Мін’юсту і порталу державних послуг.
Є третій спосіб – відправити необхідні документи поштою.
Державний реєстратор
Для реєстрації ФОП необхідно звернутися до органу за місцем проживання, який має повноваження реєструвати ділову діяльність.
Це можуть зробити районні, районні в місті, місті, міжрайонні управління юстиції, головне територіальне управління юстиції в місті Києві, районні, районні в містах державні адміністрації та нотаріуси.
Вам не потрібно подавати багато документів, щоб відкрити FLP. Досить заповнити заяву на реєстрацію фізичної особи – підприємця. Краще заповнити його без похиту і розбірливого, щоб державний реєстратор не повернув документи через помилки в реєстраційній формі.
У заяві необхідно ввести ваше ім’я, ім’я, посередині, паспортні дані, ідентифікаційний код, місце проживання (за паспортами) та КВЕД. Краще зробити кілька сусідніх CVED. Адже якщо в майбутньому ви вирішите зайнятися іншою діяльністю, яка не була вказана в реєстраційній заяві, вам доведеться перереєструватися.
Якщо вам потрібно отримати паперовий витяг з реєстру з реєстрації ФОП, він повинен буде повернутися до реєстратора, або вказати адресу, і він буде відправлений поштою.
Також ви можете вказати в додатку особу, яка зможе укладати договори від вашого імені і при необхідності проводити інші реєстраційні дії.
Реєстрація через інтернет
Якщо черги та оформлення документів не для вас, зареєструвати ФОП можна через інтернет – у сервісі «Будинок юстиції» та на порталі комунальних послуг.
Для цього необхідно зареєструватися на https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop і вибрати тип послуги, яку ви хочете використовувати (державна реєстрація фізичної особи – підприємця).
Наступним кроком буде завершення стандартної реєстраційної заяви, але в електронному вигляді. Форма повинна бути підписана за допомогою електронного цифрового підпису (EDS). Його також можна отримати через онлайн Будинок юстиції, дотримуючись інструкцій на сайті.
Сервіс онлайн-реєстрації ФОП також можна використовувати на порталі публічних послуг https://igov.org.ua/. Однак доступ до цієї послуги обмежений на даний момент. Ним можуть користуватись лише ті, хто реєструє ФПП у Дніпропетровській, Донецькій та Тернопільській областях. Принцип роботи аналогічний тому, що в онлайн-будинку справедливості.
Як зареєструвати ФОП?
Після подання заяви державному реєстратору або видачі її через інтернет, заява розглядається протягом 24 годин. При першій реєстрації ФОП процедура безкоштовна.
Якщо заява заповнена правильно і немає підстав для відмови, реєстраційна інформація внесена до Єдиного державного реєстру.
Як ви перевіряєте, що ви вже ФОП?
Якщо ви не можете дочекатися, щоб переконатися, що ваш бізнес офіційно зареєстрований, і ви ще не отримали паперову копію витягу з Державного реєстру, ви можете скористатися онлайн-сервісом, на якому знаходиться реєстр ФОП. Для цього натисніть на посилання https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search і виберіть опцію “Безкоштовний запит”. Ця функція гарантує, що ви зареєстрований ФОП. Обшуки можуть проводитися за ім’ям, ім’ям і батьківством, або ідентифікаційним кодом, або паспортними даними.
Якщо вам потрібен уривок з реєстру, то один і той же сервіс може замовити його як в електронному вигляді, так і в паперовому вигляді. Для цього потрібно ввести розділ “Оплатити запит” і, дотримуючись порад, відправити запит. Отримання витягів, на відміну від подачі заявки на реєстрацію ФОП, послуга оплачується. Зараз його вартість становить 60 гривень.
ФОП зареєстровано. Що далі?
Після отримання витягу з Державного реєстру про реєстрацію ФОП необхідно зареєструватися в органах ГФС. Якщо ви вирішили працювати на спрощеній системі оподаткування, то податкова повинна написати заяву про вибір «спрощення», вказавши обрану групу.
До речі, зареєструватися як платник єдиного податку можна одночасно при подачі заявки на реєстрацію ФОП як державного реєстратора, так і за допомогою електронних послуг. Також податкова має зареєструвати Книгу доходів і витрат. Після реєстрації платником ЕН має отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Після всіх цих процедур ви можете почати свій бізнес.
Приєднання до ФОП
Якщо Ви вирішили звернутися в юридичну фірму AGTL Kharkiv, на наступний день після нашої зустрічі фахівці подають документи на реєстрацію. У нас є можливість подавати документи щодня, але це тягне за собою витрати. Виробництво друку. Якщо вам потрібно, то буде зроблений друк із захистом на автоматичній установці і якщо у вас є власний логотип, то розміщення логотипу не збільшить його вартість Отримання електронного цифрового підпису. Наша компанія має можливість генерувати і сертифікувати електронний цифровий підпис прямо в нашому офісі за доступними цінами. Вам буде потрібно тільки USB-накопичувач. Потрібно швидко і без зайвих витрат зареєструвати FLP? Пакет «Під ключ» включає навчання (відповідно до Закону) всіх документів, необхідних для реєстрації, а також супровід до податкової. Для вас ми побудували ефективну модель реєстрації, яка економить вам багато часу. Гарантія кінцевого результату дозволяє всю відповідальність перекласти на нас. Ми проконсультує вас, допоможемо організувати бізнес, вибрати податкову систему, а при необхідності – супроводжувати процес організації вашого бізнесу з юридичних, бухгалтерських і податкових питань. І повірте, ваші гроші неодмінно повернуться до вас.
Підпишіться на (@AGTLua) наш канал Telegram T.me / AGTLua
Виклику! +38 (050) 676-34-45, +38 (098) 028-08-51