Договір купівлі-продажу землі
Для того, щоб угода укласти договір купівлі-продажу землі, щоб успішно пройти в Харкові, Київі, Одесі, необхідно підготувати певний пакет документів.
Одним з найпоширеніших договорів володіння землею є договір купівлі-продажу землі. Він написаний і підлягає обов’язковому свідоцтву нотаріуса та державній реєстрації.
Для того, щоб оформити договір купівлі-продажу земельних ділянок для управління садівництвом, необхідно зібрати такі документи: документ про право власності на землю, експертну грошову оцінку земельної ділянки, вилучення з бази даних автоматизованої системи управління державним земельним реєстром.
Процес купівлі – продаж землі
1. Підготувати технічну документацію та документи на контракт. У певних випадках список можна змінити окремо.
2. Укладання договорів нотаріусом.
3. Сплата податковими агентами обов’язкових платежів до бюджету.
4. Реєстраційні дії, в порядку передачі прав власника на земельну ділянку.
Якісне виконання першого етапу – запорука успішної транзакції. Тому потрібно точно знати, який перелік документів потрібно підготувати до здійснення угоди. Звичайно, цей обов’язок більше до продавця, але покупцеві також потрібно буде надати деякі документи зі свого боку
Документи для оформлення договору в Харкові, Київі, Одесі
1. Документи, що підтверджують право власності на право власності на правочин (докази, договір)
2. Експертний звіт про грошову оцінку землі в Харкові, Київі, Одесі. Вона потрібна, коли майнові права власника відчужуються на землю. Його можна отримати у експерта, який вказаний в спеціальному реєстрі – інакше такий звіт буде вважатися нікчемним. Слід зазначити, але видається виключно державними органами, і тільки при пожертвуванні.
3. Заява подружжя – з боку продавця необхідна така заява, якщо земля була придбана, на момент одруження. Заява не потрібна, якщо земля була отримана в результаті приватизації. З боку покупця – необхідно засвідо засвідо засвідувати заяву подружжя, дозвіл на дану операцію і, крім того, необхідно пред’явити свідоцтва про шлюб для обох сторін.
4. Виданий Державним кадастром Центр Витяг на тягарі на ділянці.
5. Документ, що підтверджує наявність або відсутність будівель на відчуженій ділянці.
6. Паспорти та коди вечірок ІНН.
Коли весь перелік документів буде готовий, необхідно звернутися до нотаріуса. Звичайно, раніше потрібно перевірити всі дані в документах, але як говорить практика – самостійно перевірити практично неможливо. На даному етапі допомога професіоналів буде незамінною.
Податки
При здійснення продажу нерухомості, згідно з правовими нормами, що діють в Україні, продавцю і покупцеві необхідно сплатити державі певну суму. Які податки і збори оподатковується продажем нерухомості в Харкові, Київі, Одесі, і які документи необхідно оформити на цю операцію?
Власник житла, який продає приватний будинок разом із земельною ділянкою, повинен сплатити податки і збори за землю і багатоквартирний будинок.
Оподаткування на продаж багатоквартирного будинку в Харкові, Київі, Одесі включає:
– 1% від державного мита (сума розраховується від вартості приватного будинку, зазначеної в оціночних документах або в договорі купівлі-продажу);
– 1% від плати за загальнообов’язкове пенсійне страхування (розмір розраховується від вартості приватного житла, зазначеної в оціночній документі або в договорі купівлі-продажу);
-5% податок на доходи фізичної особи (NDFL) від продажу нерухомості (сплачується, якщо будинок був у власності менше трьох років; також податок повинен бути сплачений, якщо власник вже продав майно в поточному році);
-1,5% військового збору (стягується з продавців будинків, які сплачують податок на доходи фізичних осіб від продажу нерухомого майна).
Земельний юрист надає юридичний супровід операцій з продажу землі.
Підпишіться на (@AGTLua) наш канал Telegram T.me / AGTLua