Претензійна робота
В ході ділової діяльності компанія часто має розбіжності з контрагентами, пов’язані з повним або частковим недотриманням зобов’язань за договорами і договорами. До того, як конфлікт буде доведено до судового розгляду, можуть бути зроблені спроби (а в деяких випадках) вирішити його в досудовому порядку. Претензійна робота – це діяльність, пов’язана з вирішенням таких конфліктів шляхом переговорів, складання та обміну позовами.
Наші переваги
- Наш фахівець допоможе визначити обґрунтованість позову та перспективи подальшого судового розгляду у разі відмови у його визнанні;
- Позов буде подано у всіх вимогах закону, що підвищить його шанси на визнання;
- всі претензії листування будуть взяті під контроль, що забезпечить збереження документів і дозволить виконати всі терміни розгляду і подання позовних вимог, а також отримання на них відповідей;
- Великий досвід претензійна робота дозволяє запропонувати якісний і високопрофесійний сервіс.
Юридична фірма AGTL пропонує послуги претензії на стороні клієнта. Наші фахівці мають великий досвід управління претензійною роботою і готові надати Вам кваліфіковану юридичну допомогу.
Наші послуги включають в себе:
- Аналіз договорів та розробка стратегії досудового врегулювання;
- Висяк осяяння претензій;
- Відповідь на претензії замовника;
- Представництво інтересів клієнта в переговорах з контрагентами;
- Контроль, аналіз та узагальнення результатів;
- Підготовка пакету документів до суду на підставі результатів роботи позову, у разі, якщо конфлікт не вдалося вирішити мирним шляхом;
- Інші юридичні консультації, пов’язані з претензією на роботу.
- Закон не вимагає строків позову, але важливо пам’ятати, що статут року становить три роки з дня порушення прав, а затяжна позовна робота з постачальниками може негативно вплинути на здатність вирішувати конфлікти через суди.
Позов повинен бути складений і відправлений підряднику в письмовій формі на замовлення листом, листом з повідомленням або переданий під розписку. Вона повинна включати в себе наступну інформацію:
- Інформація про заявника (ПІС, юридичні та платіжні реквізити);
- Інформація про одержувача позову (ПІС, реквізити);
- Дата пред’явлення та номер позову;
- Причина позову;
- Правове обґрунтування позову;
- Вимоги, зроблені;
- Сума позову з обґрунтуванням (при необхідності);
- Документи, що підтверджують обґрунтованість позову (оригінали або завірені копії).
Відповідь на позов замовника повинна містити або визнання позову, із зазначенням суми та дати погашення позовних вимог (у разі неможливості грошової компенсації – із зазначенням іншого способу задоволення позову), або відмови в його визнанні обґрунтуваннями та посиланнями на чинне законодавство.